27 marca 2104 r. będziemy mieli przyjemność wziąć udział, jako prelegenci, w konferencji poświęconej komunikacji w biznesie: Business Communication Forum organizowaną przez IABC Poland.
W naszym wystąpieniu o godz. 10.25, opowiemy o tym co zrobić, aby klient przyszedł sam czyli o sile Inbound Marketingu.
Kilka słów o konferencji
Druga edycja IABC/Poland Business Communication Forum 2014 stawia sobie za cel przedstawienie najlepszych metod komunikacji, trendów i standardów obowiązujących na świecie. Szczególny nacisk zostanie położony na te aspekty, które bezpośrednio mają wpływ na wypracowanie przewagi konkurencyjnej i założonych celów sprzedażowych, w szczególności tych związanych z rozwojem biznesu. Konferencja podzielona jest na 3 części: komunikację zewnętrzną, komunikację wewnętrzną oraz komunikację w rozwoju biznesu.
Kilka słów o IABC
IABC to międzynarodowa organizacja, która zrzesza ponad 16 tysięcy ekspertów ds. komunikacji w biznesie z 70 krajów. Celem jej działalności jest propagowanie najlepszych praktyk i standardów związanych z komunikacją w biznesie. Tym też, zajmuje się polskie przedstawicielstwo IABC Poland.
W imieniu organizatorów i naszym własnym serdecznie zapraszamy do udziału w konferencji.
Więcej informacji: bucom2014.iabcpoland.pl
Każdy spośród nas zetknął się z problemem, polecam zapoznanie się z materiałem.