Reklama Google AdWords – nasze zadaniaZadania AdWords

Nasze zadania obejmują zarówno przygotowanie do prowadzenia kampanii AdWords jak i jej prowadzenie i optymalizację.

Przygotowanie do prowadzenia kampanii AdWords

Rozpoczęcie każdej kampanii poprzedza analiza biznesu Klienta jak i dotychczasowych jego działań (w szczególności kampanii AdWords) ale i również branży i zachowań jej konkurentów. Na tym etapie do naszych obowiązków należy:

  • Przygotowanie strategii kampanii w ramach ustalonego budżetu, w tym zdefiniowanie zakresu kampanii,
  • Analiza i dobór słów kluczowych w oparciu o narzędzia i zgromadzoną wiedzę na temat branży,
  • Stworzenie właściwych grup reklamowych i efektywnych treści reklam,
  • Dobór odpowiednich stron docelowych do poszczególnych grup reklamowych,
  • Umożliwienie dostępu do konta Klienta w Google AdWords oraz Google Analytics.

Prowadzenie kampanii AdWords

W związku z tym, że chcemy, aby kampania klienta była prowadzona tak jak sami byśmy tego oczekiwali, w trakcie prowadzenia kampanii AdWords niezbędne są następujące działania:

  • Monitorowanie i optymalizacja kampanii AdWords,
  • Rozbudowywanie listy słów kluczowych o dobrze rokujące frazy,
  • Eliminowanie fraz i reklam, które są najsłabsze,
  • Dbanie o wynik jakości (ang. quality score), który umożliwia zdobywanie wyższych pozycji po niższych stawkach za kliknięcie,
  • Testy A/B reklam w celu weryfikacji, która treść jest lepsza,
  • Korzystanie ze statystyk Google Analytics w celu optymalizacji kampanii,
  • Raportowanie wyników zgodnie z ustaleniami z klientem.

Kampanie Google AdWords prowadzone są wyłącznie na koncie Klienta, gdyż uważamy, że Klient powinien mieć wgląd w całą kampanię, również po zakończeniu współpracy. Jednocześnie wiemy jak dużą rolę odgrywa historia konta w generowaniu wyniku jakości, dlatego nie pozwalamy sobie na przypadkowe i nieprzemyślanie działania w trakcie realizacji kampanii.