Dlaczego warto? Linki sponsorowane – zalety
Kampanie AdWords mają wiele zalet, a to najważniejsze z nich:
- Szeroki zasięg
Według badań, na ten moment 98% wszystkich wyszukiwań w polskim internecie opiera się na tej wyszukiwarce Google. Dodatkowo Google ma największą na świecie sieć partnerów reklamowych, wyświetlających reklamy AdWords. Przy właściwie prowadzonej kampanii AdWords z pewnością znajdziesz tutaj swoich klientów.
- Szybkie efekty
Nie trzeba długo czekać na efekty kampanii, Twoja reklama w Google pojawi się w wynikach wyszukiwania oraz sieci reklamowej Google prawie natychmiast od rozpoczęcia działań i już wkrótce zacznie generować wartościowy ruch na Twojej stronie.
- Przejrzystość – pełna kontrola nad przebiegiem i budżetem kampanii
Korzystając z AdWords ma się kontrolę nad każdym elementem kampanii. W odróżnieniu od klasycznego marketingu, zlecając prowadzenie kampanii AdWords, możesz obserwować dokładne działania i ich wymierne efekty.
- Elastyczność
AdWords pozwala na modyfikację kampanii w każdym momencie. W dowolnej chwili można różnicować przekaz reklamowy, słowa kluczowe po których wyświetlają się Twoje reklamy, ich dni oraz godziny wyświetlania i grupę docelową, a także budżet jaki zamierzasz przeznaczyć na kampanię. Możesz również użyć bardziej zaawansowanych form przyciągania klientów jak np. remarketing.
- Pełna mierzalność
Efekty kampanii AdWords są dokładnie mierzone. Dzięki temu można się dowiedzieć ile osób przyciągnęła reklama, a także jakie był wymierne efekty biznesowe tych wizyt. Dlatego też, mając takie informacje w swoich rękach łatwiej jest podjąć decyzje związane z prowadzeniem kampanii. Z tego powodu jest to skuteczna reklama w Internecie.