Kilka miesięcy temu, po prelekcji na jednej z konferencji, na której miałem przyjemność opowiadać o Content Marketingu, podszedł do mnie jeden z uczestników, który stwierdził, że:
„Content Marketing i zasady, o których mówicie to dobra taktyka dla dużych graczy, którzy dysponują znacznymi budżetami. Ja w swojej niewielkiej, kilkuosobowej firmie, bez odpowiednich zasobów nie dam rady tego zastosować!”
Uważam to, za kompletnie błędne podejście i wymówkę od tego, żeby zakasać rękawy i wziąć się na serio do pracy nad marketingiem swojej firmy!
Długo dyskutowaliśmy na ten temat, a mi powoli kończyły się argumenty, które mogły go przekonać do wartości jaka płynie z zastosowania zasad Content Marketingu w jego sytuacji. Pomyślałem wtedy, że przydałby się jakiś namacalny przykład, o którym moglibyśmy wprost mówić, coś co takim osobom otworzyłoby oczy i pomogło zrozumieć możliwości jakie niosą ze sobą działania, które realizujemy.
Oczywistym rozwiązaniem było zrobienie czegoś dla siebie, co moglibyśmy swobodnie opisać, więc zabraliśmy się do pracy. Tak właśnie powstał nasz ebook, który mam nadzieję, że nie tylko pomoże Ci zrozumieć, że tego typu działania może robić praktycznie każdy, ale także podpowie Ci jak należy się za nie zabrać, by przynosiły efekty, które przerosną Twoje oczekiwania.
Mam jeszcze jedną prośbę, jeśli ebook będzie dla Ciebie wartościowy to podziel się nim dalej ze swoimi znajomymi.
Miłej lektury!