tworzTwórz wartościową treść

Zastanów się jakie strony internetowe często odwiedzasz. Może są to zabawne filmy reklamowe na YouTube? Może nie potrafisz obejść się bez regularnych informacji z portalu informacyjnego albo stosujesz kanał RSS, aby być na bieżąco z blogiem poświęconym Twojemu hobby?

Nieważne o jakiej stronie mówimy, zasada jest jedna:

dobre strony internetowe to strony z wartościową treścią, które rozbudzają nasze zainteresowanie i sprawiają, że do nich wracamy. Zatem dostarcz odwiedzającym wartościowych informacji, rozbaw ich lub pomóż im rozwiązać problem, a oni wkrótce regularnie zaczną odwiedzać Twoją stronę. Prowadź skuteczny marketing treści.

Koncepcja inbound marketing jest silnie związana ze strategicznym wykorzystaniem wartościowej treści w celu tworzenia i wzmocnienia relacji z potencjalnymi użytkownikami oraz klientami (ang. content marketing). Wartościowa treść bezpośrednio odpowiada na potrzeby klientów, które poznajesz słuchając ich. Aby ją stworzyć niezbędne jest zidentyfikowanie i zastosowanie wiedzy, którą posiadasz już w obrębie swojej branży – to będzie Twoja unikatowa treść a jej właściwe wykorzystanie pozwoli Ci się wyróżnić.

Nie bój się dzielić wiedzą – tworzenie treści może być narzędziem do pokazania, że jesteś wiarygodnym źródłem informacji, że jesteś ekspertem w branży, a Twoi potencjalni klienci zaczną Ci ufać oraz przekonają się do Twoich produktów/usług, które oferujesz. Content marketing umożliwi Ci skuteczne pozyskiwanie nowych klientów.