9 irytujących elementów na Twojej stronie internetowej

Autor: | Content Marketing, Inbound Marketing | Brak komentarzy

Czy masz pewność, że Twoja strona nie frustruje użytkowników, a co za tym idzie nie doprowadza do ich ucieczki? Inbound Marketing polega na dostarczeniu informacji użytkownikowi w taki sposób, żeby go nie męczyć i nie irytować. Skoro tak jest, to nasza strona musi być przyjazna użytkownikowi i nie denerwować go co chwilę. No tak….denerwować…ale niby czym? Przeczytaj więcej

Content Marketing 2014 – Jak się zmienia? Dokąd zmierza?

Autor: | Content Marketing, Inbound Marketing | Brak komentarzy

Content is king przestał być tylko sloganem a content marketing nabrał dużego znaczenia w świecie marketingu internetowego. Nie bez znaczenia były kolejne zwierzątka Google takie jak Panda, Pingwin czy Koliber, które przyniosły ze sobą znaczące zmiany w algorytmie. Wsparły one silnie rolę marketingu treści i na nowo zdefiniowały jego wartość. Co nas zatem czeka w 2014 w zakresie content marketingu? Czym przestał być content marketing i czym stać się może? Jak będzie się zmieniał? O jakich zasadach warto pamiętać stosując marketing treści? Przeczytaj więcej

Efektywność działań typu inbound marketing – co mierzyć?

Autor: | Inbound Marketing | Brak komentarzy

Jedną z głównych zalet marketingu internetowego, w tym inbound marketingu, jest jego pełna mierzalność. Oczywiste jest, że należy obserwować wyniki i stale udoskonalać oraz optymalizować nasze działania marketingowe. Jednak wciąż pojawia się pytanie: jakim obszarom warto się przyjrzeć, aby mierzyć wskaźniki marketingowe? Przeczytaj więcej

6 czynności, od których trzeba zacząć prowadzenie bloga firmowego

Autor: | Content Marketing, Inbound Marketing | Brak komentarzy
blog firmowy

Blog firmowy stanowi znakomite narzędzie do zwiększenia ruchu na stronie, a także jest bardzo przydatny w komunikacji z klientem. Jest to jedno z głównych narzędzi stosowanych w inbound marketing’u. Skoro została już podjęta decyzja o prowadzeniu bloga, to należ się do tego zabrać w prawidłowy sposób, aby z czasem przynosił zamierzony skutek i profity. Przeczytaj więcej

Jak usunąć karę Google za nienaturalne linki przychodzące?

Autor: | White Hat SEO | 2 komentarze

Niedawno opublikowaliśmy na naszym blogu artykuł „Czym są nienaturalne linki przychodzące?”, gdzie można było znaleźć szereg informacji dotyczących tego, jak Google definiuje nienaturalne linki. Tym razem chciałbym opisać sytuację, z którą spotkało się wielu przychodzących do nas klientów, tzn. jak poradzić sobie z otrzymaną karą od Google za stosowanie technik pozycjonowania zabronionych przez tą wyszukiwarkę. Niestety zgłaszali się do nas już po fakcie, więc nie byliśmy w stanie uniknąć całego procesu opisanego w artykule. Przeczytaj więcej

Kiedy i dlaczego warto przeprowadzić audyt marketingowy?

Autor: | Audyt marketingowy, Doradztwo marketingowe | One Comment

Marketing internetowy pochłania firmom dużo energii i uwagi… Poświęcają je na prowadzenie kampanii w mediach społecznościowych, prowadzenie bloga firmowego, wprowadzanie poprawek na stronie internetowej, aby zwiększyć współczynnik konwersji czy na stosowanie marketing automation, aby kierować właściwe komunikaty do określonych grup odbiorców. Zadań jest naprawdę sporo. W gąszczu działań operacyjnych, rzadko poświęca się czas na ocenę przyjętej strategii marketingowej, celów i planu marketingowego. Przeczytaj więcej

Czym są nienaturalne linki przychodzące (kierujące)?

Autor: | Inbound Marketing, White Hat SEO | One Comment

Już od jakiegoś czasu widzimy znaczące, dynamiczne zmiany w algorytmach wyszukiwarki Google. Nie tylko coraz więcej osób mówi o karach od Google, ale też coraz więcej stron otrzymuje filtr lub ban od Google za swoje beztroskie podejście do pozycjonowania. Nowymi updatami do swoich algorytmów, szeryf Google wraz ze swoimi pomocnikami, Pingwinem i Pandą, zdecydowali się zrobić porządek z tymi, którzy starają się w sztuczny sposób wymusić na wyszukiwarce wysoką pozycję w naturalnych wynikach wyszukiwania. Przeczytaj więcej

Jak przeprowadzić audyt marketingowy obecności w internecie?

Autor: | Audyt marketingowy, Doradztwo marketingowe | Brak komentarzy

Zastanawiasz się czy właściwie prowadzisz marketing internetowy? Szukasz sposobu na wzmocnienie wizerunku w internecie? Przyszedł czas, aby przeprowadzić audyt marketingowy Twojej obecności w internecie. Ale od czego zacząć?

Poniżej prezentujemy garść wskazówek jak samodzielnie zmierzyć się z tym wyzwaniem i na co zwrócić uwagę. Do obszarów, które poddamy analizie, należą: buyer persona i ich charakterystyka, audyt strony internetowej, blog firmowy, media społecznościowe i strategia generowania leadów sprzedażowych. Przeczytaj więcej

Skuteczność inbound marketingu – korzyści w liczbach

Autor: | Inbound Marketing | Brak komentarzy

Czy inbound marketing rzeczywiście jest skuteczny? Jakie korzyści daje ta strategia marketingowa? Na jakie wzrosty możemy liczyć? To jedne z ważniejszych pytań, które pojawiają się przy budowie i realizacji strategii marketingowej. Poznajcie wyniki badań, prezentujące efekty wdrożenia inbound marketingu w 3 podstawowych obszarach:

  • zwiększenie ruchu na stronie,
  • generowanie leadów,
  • pozyskiwanie klientów.

Przeczytaj więcej

Inbound marketing – jak długo trzeba czekać na efekty?

Autor: | Inbound Marketing | Brak komentarzy

„Jak długo będziemy musieli czekać na efekty jeśli zdecydujemy się na wdrożenie inbound marketingu?” – to jedno z pytań, które często zadają nam nasi klienci. Pytanie jest bardzo zasadne, gdyż wydatki na marketing to przecież inwestycja. Inwestycja, która ma przynieść wymierne korzyści biznesowe i w rezultacie przełożyć się na wzrost sprzedaży. Inbound marketing jest strategią marketingową, która może się do tego przyczynić.  Przeczytaj więcej

Blog firmowy – o czym pisać w branży b2b?

Autor: | Content Marketing, Inbound Marketing | One Comment

Prowadzenie bloga firmowego to ważny element content marketingu, a tym samym strategii inbound marketingu. Blog firmowy daje wymierne korzyści takie jak: zwiększenie ruchu na stronie oraz generowanie leadów sprzedażowych, również w branży b2b. To dzięki blogowaniu, firma może kreować swój wizerunek jako eksperta i dbać o relacje ze swoimi partnerami. Jednak prędzej czy później pojawia się pytanie: o czym pisać na blogu? Skąd czerpać pomysły na posty na bloga? Przeczytaj więcej

Jak działa Inbound Marketing?

Autor: | Inbound Marketing | Brak komentarzy
obszary inbound marketingu

Jeszcze niedawno próbowano przyciągnąć klienta przede wszystkim marketingiem bezpośrednim, telemarketingiem czy uczestnictwem w targach. O ile niektóre z tych działań wciąż są stosowane przez firmy (tzw. outbound marketing), o tyle niezbędne było podjęcie dodatkowych działań marketingowych, aby zwiększyć skuteczność dotarcia do współczesnego klienta. Klienta internetowego. Marketing internetowy, optymalizacja SEO, blogowanie, media społecznościowe czy lead nurturing to pojęcia, które są już wszechobecne w świecie marketingu. Poniżej znajdziecie kilka ważnych informacji na temat Inbound Marketingu. Przeczytaj więcej

Podsumowanie akcji Rozdajemy słowa kluczowe konkurencji

Autor: | Kampanie AdWords | Brak komentarzy
Google Adwords

Na przełomie grudnia 2012 i stycznia 2013 roku zdecydowaliśmy się podzielić naszymi wewnętrznymi danymi z osobami, które chciałyby poznać słowa kluczowe AdWords swojej konkurencji.

Nie spodziewaliśmy się aż takiego odzewu, ale słowo się rzekło, trzeba było zakasać rękawy i przekazać zgłaszającym to co się im obiecało.

Akcja się już zakończyła, więc nadszedł czas na podsumowanie tego co zrobiliśmy. Przeczytaj więcej

6 kroków do skutecznego Inbound Marketingu

Autor: | Inbound Marketing | Brak komentarzy
inbound marketing

Szukasz sposobu na zwiększenie ruchu na stronie? Inbound Marketing to skuteczna strategia marketingowa, która pozwala na efektywne połączenie marketingu treści, marketingu społecznościowego i procesu lead nurturing, a wszystko to w celu przyciągnięcia wartościowego ruchu na stronę. Brzmi ciekawie? Zapraszamy do zapoznania się z 6 krokami skutecznego Inbound Marketingu. Przeczytaj więcej

Start bloga

Autor: | Inbound Marketing | Brak komentarzy
Inbound Marketing

Funkcjonując w świecie startupów i małych firm, zauważyliśmy, że największym ich problemem nie jest sam produkt czy usługa, którą oferują, natomiast jest nim sposób dotarcia do właściwej grupy odbiorców. Spotykaliśmy często świetnych specjalistów w swojej dziedzinie, genialne pomysły i ogromną ilość zapału do rozwijania firmy, wszystko to miało często jedną wspólną cechę, mianowicie nie wypłynęło na szerokie wody rynku, gdzie mogliby sobie świetnie radzić… głównie z powodu niewystarczającej uwagi poświęconej marketingowi. Przeczytaj więcej