Inbound Marketing

Funkcjonując w świecie startupów i małych firm, zauważyliśmy, że największym ich problemem nie jest sam produkt czy usługa, którą oferują, natomiast jest nim sposób dotarcia do właściwej grupy odbiorców. Spotykaliśmy często świetnych specjalistów w swojej dziedzinie, genialne pomysły i ogromną ilość zapału do rozwijania firmy, wszystko to miało często jedną wspólną cechę, mianowicie nie wypłynęło na szerokie wody rynku, gdzie mogliby sobie świetnie radzić… głównie z powodu niewystarczającej uwagi poświęconej marketingowi.

Od dłuższego czasu interesujemy się i wykorzystujemy marketing w praktyce, wciąż poszukiwaliśmy jednak czegoś, co mogłoby zmienić sytuację małych podmiotów, dając im możliwość wypromowania się samemu, poszukiwaliśmy strategii marketingowej, którą mógłby realizować praktycznie każdy kto chce poświęcić na to swój czas i chęci, a niekoniecznie duży budżet. I tak właśnie trafiliśmy na Inbound Marketing, który jest według nas rozwiązaniem dla wielu małych firm. Wielu “wybitnych” marketingowców może uznać, że Inbound Marketing jest trywialny, według nas jednak, w tej prostocie tkwi niesamowita siła, którą chcemy się z Wami dzielić na tym blogu. Z czasem znajdziecie tutaj wszystko co potrzebne jest do skutecznego prowadzenia kampanii opartej o koncepcję Inbound Marketingu: począwszy od strategii i narzędzi do jej egzekucji a skończywszy na historiach firm wykorzystujących ten rodzaj marketingu. Mamy nadzieję, że blog stanie się miejscem wymiany również Waszych opinii i doświadczeń związanych z Inbound Marketingiem. Jeśli jakiś temat szczególnie Was interesuje, napiszcie do nas – zależy nam na tym, aby umieszczana tutaj treść była dla Was przydatna.

Tomasz Winter

Pozostaw komentarz