Rozmawiaj z klientami

Znając oczekiwania klientów i mając przygotowaną treść, której poszukują, możemy przystąpić do kolejnego czynności: sprawmy, aby nasza informacja została „usłyszana”. Nieważna jest wielkość firmy, którą reprezentujesz ani nawet jak głośno będziesz krzyczeć: chodzi o to, aby zostać usłyszanym we właściwych dla Ciebie miejscach.

Jeśli posiadasz stronę na Facebook’u albo korzystasz z konta na Twitter’ze… to gratulujemy. Sęk w tym, że jest to tylko jeden z kanałów marketingu społecznościowego i niekoniecznie jest on tym najwłaściwszym dla Ciebie. Ważne jest, aby wybrać takie kanały dotarcia, które umożliwią Ci budowanie relacji z klientem.

To co jest ważne, to to, aby przygotowana treść została dostrzeżona w możliwie wszystkich właściwych miejscach czyli tych, które są odwiedzane przez Twoich klientów. Co więcej, nie zapominaj o tym, że nie chodzi jedynie o opublikowanie informacji – istotne jest Twoje zaangażowanie w rozmowę, komentowanie, doradzanie… to wszystko jest ważne, aby zbudować relacje i zaufanie do Twojej firmy i oferty. To wszystko składa się na skuteczne zarządzanie relacjami z klientem.