Content Marketing czyli przepis na sukces.

Marketing treści pozwoli Ci na:
Wzmocnienie wizerunku i rozpoznawalności w internecie,
Zwiększenie ruchu na stronie poprzez wartościową treść,
Generowanie leadów marketingowych i sprzedażowych.

Zainteresowany usługami Content Marketing? Napisz do nas

Zapoznałem się z polityką prywatności

Zajmiemy się kompleksowo Twoim Content Marketingiem

Budujemy strategię i planujemy działania

Punktem wyjścia do działań w zakresie content marketingu jest strategia marketingowa i zaplanowanie działań. Przeprowadzimy audyt marketingowy pod względem treści, określimy Twoją grupę docelową czyli buyer persona i zdefiniujemy wyróżniki. Pomożemy Ci także opracować plan marketingowy uwzględniający systematyczne, różnorodne działania kierowane do poszczególnych grup odbiorców.

Tworzymy wartościową treść

Wspieramy firmy w prowadzeniu bloga firmowego, pisaniu artykułów na stronie firmowej lub portalach branżowych, opracowywaniu biuletynów, infografik, jak i w tworzeniu treści do email marketingu i automatyzacji marketingu. Wartościowa i unikalna treść, zoptymalizowana pod względem SEO, wzmocni generowanie wartościowego ruchu na stronie, ale także leadów oraz zwiększy ich zaangażowanie.

Zwiększamy zasięg

Atrakcyjna dla odbiorcy treść, to nie wszystko – liczy się również właściwy marketing treści. Zadbamy o optymalizację SEO, stworzymy plan dystrybucji i rozpromujemy Twoje treści w internecie. Stosujemy techniki White Hat SEO zgodne z podejściem Google. Prowadząc content marketing mierzymy wyniki dotychczasowych działań, optymalizujemy działania i dbamy o maksymalizację Twoich efektów.

Przykładowi klienci:

Badania HubSpot pokazują:

firmy, które blogują 15 razy w miesiącu i więcej, generują 5-krotnie więcej ruchu na stronie niż te, które umieszczają posty 1 lub 2 razy w miesiącu.

Przykładowe rodzaje treści

Blog firmowy

Tworzymy kalendarz redakcyjny, dobieramy tematy, tworzymy posty na bloga. Zajmujemy się kompleksowo prowadzeniem bloga firmowego.

Artykuły

Zajmujemy się pisaniem artykułów i tekstów, które przyciągają i angażują odbiorców. Zarówno na stronę firmową, jak i portale zewnętrzne.

Infografiki

Tworzymy profesjonalne infografiki od pomysłu i kreacji po grafikę i realizację, które zwiększą Twoją rozpoznawalność w internecie.

Ebooki i poradniki

Tworzymy rozbudowane treści w formie merytorycznych poradników, tzw. premium content, które umożliwiają generowanie leadów.

Badania i case study

Pomagamy firmą realizować badania oraz opracowujemy raporty i case study, które pozwalają zwiększyć zaufanie i rozpoznawalność marki.

Email i Marketing Automation

Realizujemy kampanie email marketingowe i wdrażamy narzędzia do automatyzacji marketingu by zwiększyć skuteczność działań.

Content is king!

Content Marketing nie tylko skutecznie przyciąga potencjalnych klientów,ale także jest zgodny z podejściem White Hat SEO, promowanym przez Google.

Nasze ostatnie artykuły o Content Marketingu:

7 najczęściej popełnianych błędów w content marketingu (i jak je naprawić)

| Content Marketing, Inbound Marketing | 4 komentarze

Czytając wpisy dotyczące content marketingu, możesz odnieść wrażenie, że nie ma łatwiejszego sposobu na marketing. Zakładasz blog, publikujesz artykuły, ludzie docierają do Ciebie za pośrednictwem Google, wchodzą na Twoją stronę,…

Content marketing to nie tylko social media

| Content Marketing | 3 komentarze

Content Marketing zyskuje coraz więcej oddanych fanów, szczególnie po niedawnej nowelizacji ustawy prawo telekomunikacyjne, o której przeczytasz w naszym wywiadzie PraKreacja.pl interpretuje dla nas nowe polskie prawo antyspamowe [wywiad z ekspertem]….

O oczekiwaniach w stosunku do Content Marketingu słów kilka

| Content Marketing | One Comment

Dzisiejszy wpis będzie nieco inny niż wszystkie. Pora odkryć rąbek tajemnicy naszej pracy w agencji marketingowej i wyjaśnić dlaczego tak wiele zapytań, które dostajemy jest… zupełnie nie na miejscu. Nie,…

Sam ruch na stronie to za mało. Dowiedź się jak zdobyć klienta

| Content Marketing | Brak komentarzy

W naszych poprzednich wpisach wielokrotnie skupialiśmy się na zaletach jakie za sobą niesie Content Marketing. Nie bez przyczyny bowiem aż 91% firm B2B i 86% B2C uwzględnia go w swoich…

Obecni w:

Porozmawiajmy, jak możemy Ci pomóc stosując Content Marketing.