Po co szukać klientów jeżeli możesz pozwolić im się znaleźć? Poznaj najważniejsze aspekty Inbound Marketingu i zacznij zarabiać !
-
Inbound Marketing wykorzystuje zaawansowane narzędzia marketingu internetowego ale przy tym można go dość prosto wdrożyć i stosować w każdej firmie.
-
Inbound Marketing jest skuteczny: zagraniczne badania pokazują, że prowadząc taką strategię firmy osiągają więcej, w krótszym czasie, po niższym koszcie (już wkrótce poświęcimy trochę uwagi danym).
-
IM koncentruje się na działaniach związanych z “przyciąganiem klienta” do firmy w celu uchwycenia istniejącego popytu.
-
Inbound Marketing pozwala na obserwację i analizę wyników w czasie rzeczywistym i podejmowanie decyzji w oparciu o uzyskiwane dane.
- Każdy pracownik w firmie może współuczestniczyć w prowadzeniu działań marketingowych, kiedy ma tylko chwilę wolnego czasu co pozwala na efektywne wykorzystanie zasobów w firmie.
Większość firm pragnie zwiększyć swój udział w rynku zarazem redukując koszty. Inbound Marketing pozwala to osiągnąć poprzez swoją klarowną i prostą w formie strategię przyciągania potencjalnych klientów i zachęcanie ich do dokonania zakupu, docierając do nich w momencie gdy sami poszukują Twojego produktu lub usługi.