5 rzeczy, które powinieneś wiedzieć o Inbound Marketingu

5 aspektów Inbound Marketingu

Po co szukać klientów jeżeli możesz pozwolić im się znaleźć? Poznaj najważniejsze aspekty Inbound Marketingu i zacznij zarabiać !

  1. Inbound Marketing wykorzystuje zaawansowane narzędzia marketingu internetowego ale przy tym można go dość prosto wdrożyć i stosować w każdej firmie.

  2. Inbound Marketing jest skuteczny: zagraniczne badania pokazują, że prowadząc taką strategię firmy osiągają więcej, w krótszym czasie, po niższym koszcie (już wkrótce poświęcimy trochę uwagi danym).

  3. IM koncentruje się na działaniach związanych z “przyciąganiem klienta” do firmy w celu uchwycenia istniejącego popytu.

  4. Inbound Marketing pozwala na obserwację i analizę wyników w czasie rzeczywistym i podejmowanie decyzji w oparciu o uzyskiwane dane.

  5. Każdy pracownik w firmie może współuczestniczyć w prowadzeniu działań marketingowych, kiedy ma tylko chwilę wolnego czasu co pozwala na efektywne wykorzystanie zasobów w firmie.

Większość firm pragnie zwiększyć swój udział w rynku zarazem redukując koszty. Inbound Marketing pozwala to osiągnąć poprzez swoją klarowną i prostą w formie strategię przyciągania potencjalnych klientów i zachęcanie ich do dokonania zakupu, docierając do nich w momencie gdy sami poszukują Twojego produktu lub usługi.

Tomasz Winter